Wednesday 17 October 2012

Review: Black Diamond Hex Belt


Black Diamond Hex Belt
Black Diamond Hex Belt 
Tali pinggang outdoor atau jenama outdoor dari Black Diamond. Mereka yang nak berkenalan dengan jemana ni boleh ke official website Black Diamond.
Sudah lebih sebulan pakai tali pinggang ni. Tali pinggang yang lebar 1 inci ni mungkin tak sesuai dikenakan dengan seluar jeans. Seluar outdoor rata-rata sesuai dipadankan. Seluar 'slack' ke pejabat juga boleh dipadankan. 

2 perkara yang agak menonjol pada tali pinggang ini, kepala tali pinggang dan corak pada tali pinggang.

Kepala heksagon (hexagon) atau diamond shape agak menonjol keluar. Bagi insan yang pentingkan kesamarataan atau simetri dalam penampilan, bentuk heksagon yang tidak simetri ini tidak sesuai buat mereka. Insan yang suka sesuatu yang unik, silakan. Terfikir juga kalau heksagon ni simetri sudah tentu jadi diamond shape 'superman'.

Kepala hexagon / diamond shape

Corak yang dicetak diatas tali pinggang jalinan nylon sememangnya menampakkan gaya outdoor. Terdapat dua pilihan warna corak. kelabu-kuning dan kelabu-biru diatas nylon hitam.

Panjang lilitan 165cm ini, boleh dikerat hujungnya. Outdoor Dynamic yang membawa masuk produk ini turut memberi khidmat memotong dengan percuma serta membentuk kembali hujung tali pinggang ini. 
Perbezaan hujung asal & yang telah ditempa oleh Nadir.

Produk: Pembelian dari kedai Outdoor Dynamic
Harga Label: RM72.00
Harga belian (andai bernasib baik ada diskaun atau penghantaran percuma).


0 comments:

Post a Comment