Monday 15 October 2012

Hi- Tea OGKL 2012


Hi- Tea OGKL 2012

Kelab Orang Gunung Kuala Lumpur, sebuah kelab bagi pendaki gunung yang berpusat di ibukota Kuala Lumpur telah pun mengadakan majlis penghargaan, penyampaian sijil & anugerah buat pendaki-pendaki yang berjaya mendaki sepanjang program tahun 2012. 

Majlis Hi-tea bertempat di Riverstone Eco-Resort, Hulu Yam, Selangor dihadiri kira-kira 80 orang dengan tema pakaian kotak/petak. Hi-tea di resort berasaskan alam ini memang sesuai dengan jiwa orang gunung. 

Acara cabutan bertuah memeriahkan suasana majlis, semua hadirin pulang dengan hadiah, yang membezakan cuma besar atau kecil nilai hadiah. Hadiah-hadiah sumbangan persendirian dari barangan Avon, Panasonic, Honda, Bracelet dan lain-lain lagi. Lusuh Adventure & Abotshop antara penaja barangan outdoor dari kedai masing-masing. Goodies bag yang turut berisi majalah-majalah dari theStar Publications jadi buah tangan dimeja pendaftaran.

Kehadiran tokoh pendaki negara, Qobin dihujung majlis menyerikan lagi suasana. Walaupun seketika, kehadiran & sumbangan yang dihulurkan untuk program kelab ke Mt Kosciuszko tetap bermakna buat OGKL. 

Mereka yang telah berjaya diperkotakkan pemikiran untuk berbaju kotak.


Apip bersama OGKL @ Hi Tea 2012

1 comment: