Monday 7 January 2013

Aura Gunung


Aura Gunung

Foto Hiasan - Nampak aura gunung?
Gunung mana yang beraura pada tahun 2013? Iyakah gunung berAURA? Kalau batu gunung beraura, mungkinkah gunung juga beraura? beraura jugakah penjaga gunung, orang gunung dan mereka yang berdamping dengan mereka ini.

Batu gunung berapi beraura dan menghasilkan tenaga sudah lama ditulis dalam media dan iklan jualan batu gunung. Konsep tenaga tidak pupus pada batu gunung yang dijual memang menakjubkan dalam dunia sains (lari dari hukum tenaga Newton).

Masih beraurakah gunung dikeliling kita? Selain dari gunung berapi yang ada batu gunung beraura, gunung salji & gunung hutan hujan punyai aura tak? Bila gunung ada aura, yang berdamping dan sering berkunjung (mendaki) gunung mungkin turut beraura. 

Gunung mana yang keluarkan aura bagi tahun 2013 ya? Mesti ramai yang menuju ke gunung yang sama bila tahu gunung ini mengeluarkan aura bagi tahun 2013. 

Perlukan kita tahu gunung itu beraura atau tidak? Macamana nak serap aura gunung. Berapa banyak aura gunung yang mampu manusia serap? Berapa lama aura gunung boleh kekal pada badan manusia. Persoalan demi persoalan yang tak mungkin terjawab dengan konkrit. 

Mudahnya, buat pendaki gunung, mendaki sahaja mana-mana gunung tanpa merujuk pada aura gunung. 

0 comments:

Post a Comment