Tuesday 28 August 2012

Outdoor di Majalah Rezeki

Ada ke kolum outdoor di majalah Rezeki? Terbaru apip di media Majalah Rezeki, edisi 9 2012 dengan paparan 3 mukasurat. Outdoor & majalah Rezeki, apa kaitan, apa signifikasi. Ini antara soalan yang diajukan dan jadi tanda tanya kawan-kawan gunung.



Majalah Rezeki memberi ruang buat pengiat-pengiat rekreasi melalui segment rekreasi, tujuannya untuk mengetengahkan dan menonjolkan profil insan yang mencari rezeki dalam rekreasi. Semoga terus bertambah rezeki. Insya'ALLAH.

Satu mokup ekspedisi dibikin untuk menjayakan sessi fotografi. Setelah berbincang dengan kolumnis rekreasi majalah Rezeki, Rosli Mat Som yang juga kenalan outdoor apip semasa bekerja di Bangsar, lokasi Bukit Tabur dipilih dan program bermalam dihujung minggu dirangka. Apip ditemani isteri, eryn yang insan dalam dunia outdoor gunung. Rosli pula dibantu oleh seorang lagi rakan, Redza juga berprofil outdoor (rope & scuba). 

Lebih seratus foto di'snap' dan hasilnya yang terbaik, bernilai dan berkenan dihati menjadi pilihan ketua editor. Selain sessi fotografi, masa diantaranya turut digunakan untuk menceritakan beberapa kisah, berkongsi pandangan dalam dunia outdoor. Tak ketinggalan gurau senda & usik-mengusik begi mengeratkan  persahabatan dan menceriakan suasana.

Semoga rezeki dalam outdoor gunung, bikin program, bikini material program dan sebagainya bertambah atas izin Illahi.

#Rezeki edisi 9 2012 baru dikeluarkan 15 Ogos 2012 lalu dan boleh dapatkan di MPH atau kedai-kedai mamak tertentu. www.rezeki.com.my

Selamat membaca & salam perkenalan.

0 comments:

Post a Comment