Friday 6 November 2020

Review: Hoka Tennine Hike Shoes

 Review: Hoka Tennine Hike Shoes

Hoka Tennine Hike GTX Shoes

Baru berangan-angan nak miliki kasut Hoka untuk trekking, angannya kasut model Hoka Challenger atau Hoka Speadgoat 4 sekali Hoka dah keluar model baru Hoka Tennine Hike Gore-tek.

Hoka Tennine Hike GTX ni boleh dikatakan mempunyai ciri rekebentuk ekstrem. Apa tu. Tapak dia, dengan tumit yang lebih lebar atau panjang dengan belahan seperti kaki burung pula.

Ok tak nak cuba kasut ni. Bagi yang tak berapa kenal, Hoka boleh dikatakan lebih pakar dalam mengeluar kasut outdoor berbanding jenama beg Karrimor yang cuba keluarkan produk kasut outdoor.

Kerjasama dengan Vibram dalam penghasilan tapak yang tidak disangkal lagi dari segi kekuatan material getahnya dan cara lapisan-lapisan tapak dicantum. 

Pandangan atas dan bawah

Hoka yang sinonim dengan heel yang tinggi, antara pilihan penggiat outdoor yang sukakan lebih kusyen pada tumit dan gaya anjakan gerakan. 

Ciri baru tumit lebar pada Hoka Tennine Hike ini dikabarkan untuk mengurangkan tekanan pada alam, secara fizik betullah tu, lebih lebar tekanan lebih kecil pada satu-satu titik tumpu.

Mungkinkah evolusi tapak begini akan jadi trend pengeluar-pengeluar lain? Ada rezeki nak juga mencuba dan review / uji dilapangan. Ni review dari flyer aja.















- Apip Embi -


lain-lain bacaan berkenaan kasut di blog GerbangGunung

Kasut Trekking 

Kasut Trekking II

Berkenalan dengan Summit Boots

Review: Kasut Salomon X-Tracks Mid GTX

Review: Skechers GOrun Ultra Extreme on Rainforest Test

Review: Kasut RaidLight Custom

0 comments:

Post a Comment